Co to Landing Page? Czy jest potrzebny firmie?

Czy słyszałeś już kiedyś hasło „Landing Page”? Jeżeli prowadzisz firmę, to pewnie tak!
Strona internetowa a’la wizytówka to coraz częściej staje się obowiązkowym elementem firmy.

Landing Page dla firm

Na takiej stronie umieszczamy wszystkie niezbędne informacje, które ułożone są jedna po drugiej. Oczywiście można dodać zakładki i podstrony, lecz cały zamysł to stworzenie strony, która przeprowadzi widza przez wszystkie informacje samym scrollowaniem myszki.

Chcecie się zainspirować? Zobaczcie ciekawe i kreatywne pomysły na stworzenie landing page’a 🙂

Dla kogo landing page?

Dla każdego! I nie ma tu zasady, że jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego 🙂
Firma każdej branży może odnaleźć plusy stworzenia takiej strony, dlatego warto je dopasować pod swoje potrzeby.
Landing Page to idealne miejsce aby stworzyć miejsce to rezerwacji terminu, wysłania zapytania czy zapisania się na kurs, webinar czy rozmowę telefoniczną,

Ile kosztuje stworzenie landing page?

Oczywiście nie ma jednoznacznej odpowiedzi! W potrafią być naprawdę szerokie! Warto jednak przejrzeć kilka firm zanim wybierzemy tę, która stworzy dla nas taką stronę. Dobre wykonanie wizytówki landnig page powinno oscylować w granicach 500-2000zł (tu cena może być zależna od aplikacji, wtyczek, zdjęć i grafik czy samej ilości pracy związanej z wizytówką). Co nie oznacza, że kwoty wychodzące poza będą nieodpowiednie – powinny być one dopasowane do jakości i ilości pracy.

Co umieścić na landing page?

Możliwości jest mnóstwo i są one zależne od tego, co chcesz przedstawić swoim klientom. Przede wszystkim skup się na informacjach firmy, dbaj o to aby były aktualne a klient mógł się z Tobą skontaktować.
Warto zadbać też o formularz kontaktowy który ułatwi komunikację i pozwoli wysłać wiadomość bezpośrednio ze strony.

Zadbaj aby Twoja strona posiadała ważny certyfikat SSL, wyświetlała informację o popularnych „ciasteczkach” jak i jasno informowała lub pytała o przetwarzanie danych (jeśli o nie prosisz).

Dodatkowo, często zdarza się, że klient przegląda wiele stron szukając danej informacji dlatego opracuj teksty tak aby zawierały jasne i czytelne informacje. Warto również zadbać o dobrą jakość zdjęć. Im lepiej przedstawisz produkt tym lepiej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.