Pakowanie zamówień

Jak pakować zamówienia?

Pakowanie paczki jest niezwykle ważne. Przede wszystkim należy zadbać o bezpieczeństwo przedmiotów, aby uniknąć niechcianych uszkodzeń.

Owiń produkty w folię bąbelkową lub inne materiały zabezpieczające towar! Warto wykorzystać ozdobne pudełko lub torbę które uatrakcyjnią całe opakowanie.

Na co jeszcze zwrócić uwagę podczas pakowania zamówień?

Dodatkowa reklama?

Nie wiemy czy oglądasz media społecznościowe np. Tik tok – my tak i wnioski nasuwają się same.
Wiele małych biznesów bardzo dba o odpowiednie opakowanie paczek aby kupujący miał przyjemność z samego otwierania.
Wielu Twoich klientów może posiadać konta na Instagramie czy w innych mediach społecznościowych – dodatkową reklamą będzie dla Ciebie jak pokaże zadowolenie z otrzymanej paczki. Jeśli jej wygląd będzie wyglądał zachęcająco – tym bardziej wpadnie w oko kolejnym klientom.

Karty zachęcające do dalszego działania

Warto dołączyć do paczek podziękowania za zakup. Może to być zwykła karteczka lub specjalne karty z linkami do twoich profili w internecie.
Na kartach z podziękowaniem możesz nie tylko docenić swojego klienta ale również zaproponować mu rabat na kolejne zakupy, zachęcić do wystawienia opinii lub poinformować o nowych produktach w Twoim sklepie.

Opakowanie to ważna część każdego sklepu internetowego. Może wpływać na to, jak klienci postrzegają Twoją markę i co o niej myślą.

Pomysłów na opakowanie może być wiele, warto dopasować je do branży i sklepu jaki prowadzimy.

Często spotykamy się z dorzucaniem gratisów które również świetnie działają na zadowolenie klienta ale i próbek nowych produktów.

Warto tworzyć próbki nowości sklepowych ponieważ możemy tym zachęcić do kupna pełnowartościowego produkt.

Warto jednak pamiętać aby samo opakowanie było przemyślane pod względem kosztów i czasu na spakowanie dlatego warto przemyśleć jego sposób aby znaleźć złoty środek.

A Wy macie sprawdzone sposoby na pakowanie?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.