Landing page – ile kosztuje i dla kogo jest?

Landing page – ile kosztuje i dla kogo jest?

Na początku opiszmy – co to jest właściciele Landing Page?
W skrócie, można powiedzieć, że jest to strona docelowa na którą chcemy sprowadzić naszego odbiorcę. Landing page to również swego rodzaju wizytówka firmy – czyli strona www zawierająca ofertę i dane kontaktowe firmy lub marki.

Najczęściej takie strony nie są mocno rozbudowane, przedstawiają najważniejsze informacje dzięki którym klient może poznać firmę i dowiedzieć się czym się zajmuje. Ma również szybką i sprawną możliwość skontaktowania się z Tobą.

Co powinno znaleźć się na stronie www firmy?


W zależności od tego, jak bardzo chcesz rozbudować swoją stronę internetową warto umieścić wszystkie informacje tak, aby były one jak najbardziej czytelne i zrozumiałe dla osoby oglądającej.
Nawet jeżeli masz mało informacji które chcesz zaprezentować to jeśli będą one nieczytelnie zaprezentowane – klient ich nie przeczyta!

Na stronie internetowej podstawowymi informacjami są: dane kontaktowe (nazwa, telefon, adres), oferta firmy (czym się zajmuje, jakie usługi oferuje) lub przedstawienie produktu, podstawowe informacje odnośnie współpracy np. terminy realizacji, przybliżone ceny.
Dodatkowo, warto umieścić na stronie wykonane już realizacje, certyfikaty jeżeli jesteśmy specjalistami w jakiejś dziedzinie, opinie zadowolonych klientów jak i samą zakładkę „O firmie” która pozwoli Cię poznać i nie będziesz anonimowy.

Dla kogo jest Landing Page?


Właściwie nie ma różnicy czy prowadzisz dużą firmę czy jesteś freelancerem – w każdej sytuacji strona internetowa landing page sprawdzi się jako strona docelowa Twoich kampanii marketingowych lub strona ofertowa produktu. Dodatkowo, pomoże Ci dotrzeć do nowych klientów jak i utrzyma profesjonalny wizerunek Twojej marki w branży.

Do czego jeszcze landing Page?


Ten model strony internetowej idealnie sprawdza się podczas prezentacji produktu. Jeżeli oferujesz sprzedaż e-booka lub innego nowego produktu lub prowadzisz szkolenia, warsztaty i zależy Ci na zbieraniu zapisów to landing page będzie strzałem w dziesiątkę.
Taka strona internetowa może kończyć się zapisem do Newslettera, przyciskiem „Kup teraz” czy zapisaniem się na webinar.
Przycisk, który umieszczamy w takiej stronie nazywamy CTA (call to action) i ma on służyć do zachęcenia klienta do działania.

Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia landing page’a?


Strona zachęcająca do akcji powinna być jak najbardziej intuicyjna i przykuwająca uwagę. Nie może mieć ona zbyt wielu „rozpraszaczy” lecz powinna skupić odbiorcę na treści którą przedstawiamy i krok po kroku przeprowadzić go przez informacje które chcemy zaprezentować.

Landing Page często wykorzystywany jest jako strona na którą zostanie przeniesiony użytkownik który kliknie w reklamę np. na Facebooku.

Koszt Landing Page


Cena za wykonanie landing Page może mieć wiele czynników – ilość elementów, dodatków, widgetów itd.
Koszt wykonania landing page jest jednak mniejszy niż wykonanie pełnej strony www.

Przed zleceniem wykonania Landing Page jak i całej strony internetowej warto zastanowić się, co chcemy na niej umieścić ponieważ często zdarza się, że ilość poprawek jest ograniczona a każde kolejne będą już odpłatne.

Chcesz zamówić Landing Page dla swojej firmy?

Napisz do nas! Przedstawimy Ci ofertę i wykonamy stronę która pozwoli pozyskiwać nowych klientów.

Dlaczego warto do nas napisać?

  • Pomagamy w dobraniu odpowiedniego hostingu i serwera dla strony internetowej,
  • Możesz zamówić sam projekt lub całą, gotową stronę www,
  • Podpowiadamy na co zwrócić uwagę podczas tworzenia strony internetowej,
  • Pomagamy instalować kreatory które umożliwiają samodzielną edycję strony www,
  • Jesteśmy do dyspozycji po wykonaniu strony – odpowiemy na wszystkie pytania, rozwiejemy wątpliwości.

Napisz korzystając z formularza kontaktowego.

Masz już swoją stronę? Daj znak w komentarzu!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.