Ulotki reklamowe dla firmy

Ulotki reklamowe dla firmy

Czy warto? Czy są skuteczne? Jaki jest koszt? Czy są gotowe projekty?

Ulotki – jedna z najpopularniejszych metod na reklamę marki, szczególnie tej lokalnej. Czy warto zainwestować w wydrukowanie ulotek? Gdzie dystrybuować ulotki, żeby przynosiły najlepszy efekt?Dzisiaj przybliżymy Ci informację z jakich materiałów najprawdopodobniej korzysta Twoja konkurencja oraz jakie masz możliwości reklamy.

Oprócz tego, że czeka nas wybór firmy/studia/osoby która wykona dla nas te projekty z pewnością większość Was interesuje też cena takiego projektu oraz czy jest ona odpowiednia?

Ulotki reklamowe, broszury, gazetki promocyjne

Utworzenie oferty reklamowej takiej jak ulotki czy gazetki to dobre rozwiązanie żeby trafić do klientów, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą. Jeżeli prowadzisz sklep lokalny, warto będzie pokazać klientom nie tylko logo Twojej firmy (które być może widzieli już na szyldzie przechodząc obok Twojego punktu) ale również produkty które oferujesz.Przedstawienie marek produktów lub ich samych zachęci do odwiedzenia Twojego sklepu tych, którzy je znają i z nich korzystają. Jeżeli prowadzisz punkt z usługami, salon fryzjerski, manicure, punkt z pieczątkami czy jesteś szewcem (niezależnie jakie usługi oferujesz) – warto pokazać nowemu klientowi przybliżone ceny za Twoje usługi. To ważne, ponieważ klient może wówczas określić czy zakres cen w Twoim punkcie jest wysoki czy niski. Jeżeli potencjalny klient zobaczy, że koszt Twoich usług mieści się w jego budżecie, z pewnością chętniej wybierze Twój punkt niż gdyby miał skorzystać z Twoich usług „w ciemno”.

Projekt ulotki

To najważniejszy czynnik, który sprawi, że klient zainteresuje się Twoją ofertą.Masz spore możliwości, które możesz wykorzystać zlecając projekt ulotki.Jeżeli prowadzisz sklep stacjonarny, możesz w materiałach reklamowych zamieścić informację o produktach które oferujesz, marki produktów dostępne w Twoim sklepie, aktualną promocję na wybrane produkty. Jeżeli prowadzisz punkt z usługami, możesz zamieścić kilka usług które są w Twojej ofercie, przybliżone ceny, przykładowe realizacje którymi możesz się pochwalić.

Co umieścić na ulotkach?

Na ulotkach warto umieścić zachęcające hasło reklamowe, które zapadnie w pamięć odbiorcy i zachęci go do poznania bliżej tego co oferujesz.Dodatkowo umieść adres a nawet mapkę, jak do Ciebie dotrzeć, dane sklepu/punktu oraz numer telefonu, pod którym klient może się z Tobą skontaktować.Jeżeli prowadzisz social media – umieść to na ulotce, zainteresowany klient z pewnością chętnie wyszuka w internecie więcej informacji o Twojej firmie. Jeżeli potrzebujesz projektu ulotki dopasowanego do Twojej firmy, napisz do nas. Stworzymy dla Ciebie projekt ulotki który skutecznie sprawdzi się w promocji Twojej marki.

Koszt ulotek

Cena ma znaczenie! Na szczęście ulotki to jedna z tych bardziej budżetowych reklam.

Istnieją w internecie gotowe projekty ulotek, które możesz zamówić podstawiając jedynie swoje dane. My tego rozwiązania nie rekomendujemy. Jest to szybki sposób na stworzenie projektów reklamowych, jednakże nie tak skuteczny, co indywidualnie dopasowene projekty do Twojej marki.

Czy chciałbyś aby dwa inne sklepy w okolicy reklamowały się tym samym projektem? Z pewnością nie. Istnieje duże prawdopodobnieństwo, że klient nie zauważy, że jesteś zupełnie inną firmą.

Wygląd w tego rodzaju reklamie jest bardzo ważny, dlatego tworzymy projekty idealnie dopasowane do całego wizerunku firmy. Jeżeli chcesz zamówić taki projekt dla siebie, napisz do nas korzystając z zakładki kontakt. Cennik projektów standardowych ulotek znajdziesz TUTAJ.

Koszt realizacji/wydruku jest zależny od wielkości/formatu ulotek oraz ich nakładu. Im większy nakład, tym cena za sztukę jest mniejsza.

Zakładając, że potrzebujesz standardowych ulotek DL dwustronnych, na najpopularniejszym papierze, to koszt ok. 150-200 złotych za 1000szt.

Jeżeli potrzebujesz szczegółowej wyceny, napisz do nas wiadomość.

Co robić z ulotkami, żeby spełniały swoje zadanie?

Pierwszą myślą jest dystrybucja/ kolportaż ulotek, który szerzej opiszemy Ci w następnym wpisie.Przedstawimy Ci jego możliwości, plusy i minusy jak i średni koszt za taką usługę. Oprócz „roznoszenia” ulotek, możesz również wykorzystać je na inne sposoby.Świetnie sprawdzą się jako reklama na targach branżowych np. kosmetycznych czy fryzjerskich jeżeli prowadzisz salon. Ulotki możesz również zaproponować klientowi który będzie w Twoim punkcie, szczególnie gdy zawierają informacje o produktach i promocjach.Nie wiem czy zauważyłeś, ale duże sklepy spożywcze, drogerie kosmetyczne jak i sklepy budowlane stosują specjalne koszyki przy wyjściu ze sklepu, aby klient mógł zapoznać się z ofertą również w domu – w wolnej chwili, ponieważ w sklepie nie zawsze jest na to czas.

Ulotki reklamowe dla firmy

Jak widzisz, ta z pozoru prosta reklama rozkłada się na wiele czynników, jednak odpowiednio wykonana będzie bardzo efektywna. Nie czekaj i sam sprawdź, jakie korzyści przyniesie Tobie.

Możliwość komentowania została wyłączona.