Jak reklamować firmę? 5 najlepszych trików na zwiększenie sprzedaży

Prowadząc firmę z pewnością zastanawiasz się, co zrobić aby zwiększyć jej obroty i z miesiąca na miesiąc przybywało zarówno klientów jak i zamówień.
Doskonale znamy ten temat, ponieważ to między innymi nasze materiały są tworzone do reklamy marki.

Przede wszystkim, dotrzyj do ludzi, którzy są zainteresowani Twoim produktem.

Brzmi zbyt ogólnie? Jeśli do tej pory sądziłeś, że Twoja grupa odbiorców to większość społeczeństwa i wszyscy są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami, to niestety jesteś w błędzie i masz małe szanse na zwiększenie procentu konwersji i pozyskanie wartościowych klientów.
Oferując usługi postaw się w roli klienta, które tę usługę mają kupić. Na przykład, prowadząc sklep ze zdrową żywnością z pewnością więcej klientów znajdziesz wśród dietetyków, Statystyki pokazują, że częściej byłyby to osoby, które ćwiczą i dbają o swoją sylwetkę, więc korzystają z siłowni. Tym sposobem możesz trafić do osób, które w większej mierze zainteresują się Twoją marką.

Twoja firma w google

Niezależnie od tego, czy Twoja firma jest stacjonarna czy też masz sklep internetowy – postaraj się, aby łatwo było znaleźć Cię w google.

Prowadząc lokal stacjonarny, zadbaj o poprawne wyświetlanie się wizytówki google, która często wyszukiwana jest przez klientów z okolicy. Prawidłowy adres, godziny otwarcia czy numer telefonu to elementy, które powinny być przez Ciebie aktualziowane.

Podniesienie pozycji w google dla sklepu internetowego zapewni wartościowa treść jak i poprawna optymalizacja strony. Jeżeli nie potrafisz o to zadbać samemu, to zasięgnij porady specjalisty, który pomoże Ci przygotować witrynę tak, aby klient bez problemu znalazł Cię w wyszukiwarce.

Filmiki to przyszłość

Zdobywająca popularność aplikacja TikTok lub niesłabnące zainteresowanie witryną Youtube to dowody na to, że w internecie co raz więcej filmików a odbiorcy lubią je oglądać.

Prezentacja produktu na filmiku czy prowadzenie transmisji live na której można zadawać pytania lub kupić produkt to bardzo skuteczne elementy reklamy firmy.

Materiały reklamowe, które zapadną w pamięć

Szybkie hasło, logo przescrolowane w internecie – te elementy wpadną w oko ale i zostaną szybko zapomniane, dlatego warto postawić na materiały, które przykują uwagę Twojego potencjalnego klienta.
Czym wyróżniają się skuteczne materiały reklamowe?
Przykładem skutecznej broszury jest nie tylko zaprezentowanie produktów, który oferujesz ale i opisanie problemu, który on rozwiązuje.
Pozostając na przykładzie sklepu ze zdrową żywnością, jeżeli pokażesz klientowi, że w Twoim sklepie znajduje się herbata z owocami głogu – to najprawdopodobniej nie zrobi to na nim wrażenie. Natomiast, jeśli wspomnisz, że głóg wspomaga funkcjonowanie układu krążenia, wzmacnia układ odpornościowy to jest większa szansa, że zwróci na ten produkt uwagę.

Szeroka oferta materiałów reklamowych: ulotki, wizytówki, karty stałego klienta, plakaty pozwala na dopasowanie ich do branży i miejsca prezentacji.

Marketing internetowy

Działając w internecie nie zapomnijmy o wszystkich kanałach sprzedaży. Niezależnie czy reklamujesz sklep stacjonarny czy internetowy – możesz zareklamować go na profilach w social mediach czy newsletterze.
Internet oferuje wachlarz możliwości reklamy więc warto to wykorzystać.
Jeżeli zastanawiasz się, jaki rodzaj marketingu będzie dla Ciebie najlepszy to skorzystaj z rad specjalisty od marketingu internetowego. Znajomość branży i narzędzi do reklamy pozwoli na wybranie najskuteczniejszej metody promocji Twojej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.